Jakou může mít portfolio podobu...
Jakou může mít portfolio podobu, co může tvořit jeho obsah, kde může mít ve školní praxi svůj prostor a jak se na místo portfolia ve vlastním profesním životě dívá pedagog?
Tvorba současných portfolií jako nástrojů sebereflexe a zamyšlení se nad kariérními cíli. Představení aplikace Wakelet z pohledu učitele a žáka. O využívání portfolií bude mluvit Mgr. Petr Kravec a studentka Katka Žákovcová.
Mgr. Barbora Heřmanová - Učí na I. stupni ZŠ Mozaika, o.p.s. v Rychnově nad Kněžnou, kde zároveň působí jako školní speciální pedagog.V programu Začít spolu se snaží zohledňovat individuální potřeby žáků. Zaměřuje se na zpětnou vazbu se zapojením sebehodnocenía na práci s chybou. Snaží se podpořit žáky v odpovědnosti za vlastní učení. Působí také jako externí mentor a lektor v organizacích Step by Step, JOB-spolek pro inovace a je průvodcem v programu Začít spolu.
V červnu 2021 měla tu čest stát se nejinspirativnější učitelkou v Global Teacher Prize v ČR.
Ve svém příspěvku představí, jakou formu žákovská i učitelská portfolia mají a jak s nimi ve škole pracují.